Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod
Karnišová, Adriana ; Štěpánková, Markéta (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato Diplomová práce se zabývá analyzováním kosmetické společnosti Mary Kay (Czech Republic), s.r.o. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a analýzy, které jsou následně využity v analytické části. Ke zjištění současného stavu fungování společnosti budou využity Porter analýza pěti konkurenčních sil, SLEPTE analýza, analýza 7S a SWOT analýza. Výsledky zmíněných analýz poskytují návrhy a doporučení ke zlepšení činnosti společnosti Mary Kay (Czech Republic), s.r.o.
Strategy of Entering to New Markets
Posoldová, Michaela ; Nechuta, Aleš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
In the master's thesis a strategy of entering to geographically new market for recently established company is presented. Company's mission is to increase awareness about coffee world through demonstration of coffee roasting, coffee cupping and at the same time, provide customers with freshly roasted good quality coffee. The objective of the thesis is on the basis of new market critical analysis to propose the strategy for its entering. The text contains: external and internal analysis of the environment (Porter's Five Forces analysis, PEST analysis, SWOT analysis and marketing research) and proposals.
Strategy of Entering to New Markets
Posoldová, Michaela ; Nechuta, Aleš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
In the master's thesis a strategy of entering to geographically new market for recently established company is presented. Company's mission is to increase awareness about coffee world through demonstration of coffee roasting, coffee cupping and at the same time, provide customers with freshly roasted good quality coffee. The objective of the thesis is on the basis of new market critical analysis to propose the strategy for its entering. The text contains: external and internal analysis of the environment (Porter's Five Forces analysis, PEST analysis, SWOT analysis and marketing research) and proposals.
Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod
Karnišová, Adriana ; Štěpánková, Markéta (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato Diplomová práce se zabývá analyzováním kosmetické společnosti Mary Kay (Czech Republic), s.r.o. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a analýzy, které jsou následně využity v analytické části. Ke zjištění současného stavu fungování společnosti budou využity Porter analýza pěti konkurenčních sil, SLEPTE analýza, analýza 7S a SWOT analýza. Výsledky zmíněných analýz poskytují návrhy a doporučení ke zlepšení činnosti společnosti Mary Kay (Czech Republic), s.r.o.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.